Tuesday, April 20, 2010

Out ~ app with Dato'

Minta-mintalah, hari ini hari terakhir checkup. Last..... last..... tolonglah! Pada sudut hati aku, aku tak kena operate. Minta-mintalah. Tapi kata hati aku tetap mengatakan tak kena operate!!!!




Kalau kena operate, jangan aku buat muka macam ni sudah!





Motif? Terkejut beruk.

Bak kata Suci, Ichu...gelieeeeew je amik ambar*gambar cam ni...

(apsal budak sekarang suka taip sms banyak w kat belakang? Nina suka taip macam tu, naik juling aku baca sms Nina.)
.:. By .:.

6 comments:

akak gina said...

your 1st cam-whore technique is successful!

.::WaNiE::. said...

jadi bunyi cek cam gi leww

gilu?

hahaha

fabulous.farah said...

sajew..banyak w tengah in apew..wtw betul!!

adik2 aku pon mcm tu jugak

Bai said...

akak gina : :D

Bai said...

WaNiE : hahahahaha geli...dia pelat..linda fendek :P

Bai said...

f.f : kan? benci!! apa bahasa ntah