Monday, May 10, 2010

Oh best rupanya main game!

Yes! Aku bercuti hari Khamis dan Jumaat lepas. Nak bersama boyfriend mak tersayang :D. Saja bercuti di Kuala Lumpur, bandaraya crawded terindah. Cait duduk pun sekangkang kera dengan KLCC. Nak gak bercuti kat KL :P.

Baru aku tahu, best rupanya main game. Bukan game PSP, bukan juga game PS. Tapi, bermain game di Jaya Jusco. Jaya Jusco, Mid valley. Muahahahaha! OK sila sopan.

Bermain game adalah salah satu alat pancing budak yang tengah merajuk di tepi aku itu. Kena pancing dulu, baru boleh bersenang lenang untuk bershopping. *lap air peluh*. Duit pun akan kopak untuk beli token.


Tengoklah aksi dia. Walaupun kaki tak sampai sangat untuk pedal minyak, tapi nak gak main.

Tak lupa juga, kakak nya yang tak sedar diri turut bermain. Maka kopak lagi duit untuk tambahan token.

Eh! Orang tua ini juga main. Mana boleh tengok je :D.

Bukan tak sedar diri. Tapi, mencuba sebab masa kecil aku tak didedahkan dengan benda ini. Gila jakun!! :D.

.:. By .:.

2 comments:

fabulous.farah said...

best jugak buat mcm ni,,huhu..bia rumah dekat ngan klcc pon

Bai said...

f.f : best tapi penat! tapi berbaloi! :D