Monday, May 17, 2010

Selamat bertunang...

OK selamat bertunang yang sudah bertunang. Eh bukan aku lah. Korang tertipu! Hahaha! Tu gambar aku verangan je tu. Kesian . Ada gaya tak? Muka lesu nak berangan bertunang :D. Ditambah pula muka yang sedang gelap sebab, sakan bermain futsal di Rentap Futsal.


Yang bertunang si Lin ni. Adik si Baby. Mak tumpang bahagia je lah!! B ko harus belajar untuk makeup aku lak nanti!! :D. Cun dowh ko makeup adik ko. Sesiapa nak sentuhan si Baby sila klik sini>>.... *komisen please*


Muka yang bengkak akibat nangis gaduh ngan boyfie bermain futsal, amatlah ketara!! Makeup habis cair. Panas dek non. Nak nak mak pergi belasah sambal tempoyak dengan rakusnya. Nasib baik sedawa tak keluar bau duren-duren. Hihihihi


.:. By .:.

6 comments:

.::WaNiE::. said...

Haah mekap cantik tu

hahaha bau sambal tempoyak

bukan sedap ke

lain bau petai

fabulous.farah said...

haha.tipu la bai sendawa xbau duren=p

wah tempoya. tempoyak.kenapa semua blog cerita pasal tempoyak ni. dugaan betul

Bai said...

WaNiE : memang sedap tapi kang sedawa bau duren :P

mrs shaifull said...

dik, apahal kau pakai tudung kaler itam plak tu? org tu bertunang bukan main happy lg, next time pakai tudung kaler2 tau :)

Bai said...

f.f : hahahah sila masak gulai tempoyak!!

Bai said...

mrs shaifull : konsep gotic tu kak :D....memang dipenuhi oleh warna cokelat,hitam :D. baju tu ade labuci cokelat..