Tuesday, May 4, 2010

Teringat kawan lama..

Eh Zura birthday ko bukan 24 Mei ke? *hint* . Ko kena operate apa 20 Mei ini? La dekat dengan birthday ko.

Weh serius aku terharu. Bila bab-bab ingat birthday ni mulalah, dalam hati ada taman :P. Tapi, lagi terharu aku kena decide nak operate ke tak. Huhuhu. Aku masih fikir lagi. Haih. Kadang-kadang, malas nak fikir boleh?

OK berbalik dengan kawan lama. Serius aku ingat kawan-kawan aku dulu. Nak-nak setaman dengan aku. Ingat bilamana main galah panjang, kurik kundi, guli, polis entry. Aku lah paling campion dulu.*agaknya*. Sebab, semua orang bila 'one to jus' semua pilih aku. Hahaha.

Ada sorang budak tu selalu ponteng ngaji. Heh nakal sungguh kamu. Dah la kamu kentut kat surau, time orang tengah sembahyang.hihihi.

Bestkan bila ingat time kita waktu kecil ;(. Tak mungkin berulang lagi. Sekarang semua benda kena fikir sendiri, kena buat keputusan sendiri, kena pilih jodoh sendiri. Eh.




.:. By .:.

4 comments:

Unknown said...

by,besday kita sama la...

Byzura Mj (By) said...

yeke? boleh la sambut. sila beli kek :P

Mag said...

huhuh...ko nak sape pilih kan jodoh ko?

masa kecik sangat best kan..xde stress..

Byzura Mj (By) said...

f.f : nak siapa pilih? jeng jeng jeng..hihihi..

ye la..masalah takada. skang termenung sana sini :P