Thursday, April 22, 2010

Nightmare eh Date Night sebenarnya....

OH! Semalam date night kami. Kami? :D. Sudah lama tidak berjumpa. Rindu pula rasanya. Hahahahahahahaktuih!

Fikir punya fikir, pergi tengok wayang. Punyalah lapar tak ingat, kami sapu je apa yang ada dulu untuk alas perut. Hotdog for him and crispy popiah to me. Eh TGV sudah jual popiah, sedappppp! Erk ke aku yang kebulur?? :D.

Kami tengok cerita Date Night. Ingat cerita ini berat, tapi masyarakat~ ringan seringan-ringannya!!!! Puas gelak, kelakau tahu?

Sangat kiut pasangan ni. Aku tak boleh blah sebab Steve Carell sangat lurus bendul! Kalau aku dapat suami macam tu, tak tahulah aku menjerit macam pontianak ke apa. Hihihi.

Bini dia (Tina Fey) pun boleh tahan sengal! Lawak gila pasangan ni.

Tengah-tengah date (mereka sudah berkahwin sebenarnya), ada sesuatu berlaku. Hahaha. Masa ni pun lawak. Tak boleh blah negel pemandu teksi tu. Korang tengoklah sure terbahak-bahak gelak.

Dah korang pergi tengok!! Sesuai untuk pasangan-pasangan suami isteri. Eh aku bukan ada suami lagi tapi boleh je tengok..hihihihi!!! *gatal*

Tapi, sebenarnya pasangan ini romantik~ Weeeeeeee. Korang sangat comel. Saya sukakkkkk!

Shut up!!! Stupid Virgina!! Hahaha!




.:. By .:.

2 comments:

.::WaNiE::. said...

alaaa nak tengok cerita ini

by belanja kekekek

Bai said...

WaNiE : best!!! ko pergilah dengan labu :P